Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei! Da er det 2 år, og 8 måneder siden min førstefødte så dagens lys, og ca like lenge siden jeg var her inne. Men i dag har jeg nettopp lest av en positiv graviditetstest, og i følge kalkulatorene så er jeg i min 5 svangerskapsuke. Nå venter jeg bare på at min kjære ektemann skal komme hjem fra jobb, for i postkassen har jeg lagt et brev med den berømte pinnen i! Så da håper jeg jo han skjønner poenget!! Akkurat nå bobler jeg over, og har lyst til å skrike det ut til hele verden, men synes vel jeg får la pappan være førstemann!! Også dere da!!

Gleder meg til å bli bedre kjent!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så koselig..velkommen til oss;-)

Skrevet

Takk takk! Mannen kom hjem med et smil om munnen, og var fornøyd med posten i dag, han!! Så nå er det bare å glede seg i ca 36 uker!! Har fått delt nyheten med 2 av våre nærmeste venner også, så nå gjenstår bare å finne ut når og hvordan resten av familien skal få vite om det nye miraklet! (og jeg vet at det er tidlig, og risiko og alt det der, men velger å ta det som det kommer! Skulle det værste skje vil det jo være godt å kunne dele det med de som da har gledet seg med oss!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...