Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Hva er finest på små jenter? Langt eller kort hår? Vet om et par stk som har kort hår og synes det er kjempefint! Skjønner ikke hvorfor alle på død og liv skal ha langt hår på jentene sine. Stygt er det også hvis de ikke fikser og grer det!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Kort hår klipt i jentesveis er pentest, det ser så velstelt ut. Også er det liksom bare å gre det om morgenen og håret er fint resten av dagen. Langt hår er ikke så fint på små jenter.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Jeg synes det er stygt med jenter som har kort hår,uansett alder. Skjønner meg ikke på de som klipper småjentene sine som en gutt,det er ikke særlig pent.
OsloMor Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Synes det er veldig kult med kort hår, men da på litt yngre jenter som har en kul stil i tillegg. På voksne damer (meg selv inkludert) blir det litt for Siv Jensen-aktig, og det er jo ingen tjent med;)!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 Er ikke noe fint når ungene blir levert i bhg med ubørsta sovesveis. Tugger som ikke har sett en kam. Men, langt hår er kjempefint da det blir tatt vare på! Synes forresten at en bob-lignende sveis er fint!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #8 Skrevet 22. januar 2009 Maud Angelica har kort hår, synes ikke det er noe fint, hun er en søt jente, men jeg synes hun hadde passt bedre og ha litt mer lengde på håret.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #9 Skrevet 22. januar 2009 Tror kanskje ikke de velger å ha kort hår på henne, det er bare sånn. For noen har veldig dårlig hårvekst... Kjenner ei jente som har heeeelt kort hår, og hun er 7 år. Noe de ikke kan noe for, det er bare sånn.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #10 Skrevet 22. januar 2009 Unger er søte uansett! Har ikke noe å si hvordan de er på håret vel! Pass dere for å overføre disse holdningene til barna! Det å kommentere andres utseende er hel tragisk å gjøre....... Lær barna andre verdier!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #11 Skrevet 22. januar 2009 Eldste jenta mi på 6 år har hatt begge deler. Fin med begge to. Nå syns jeg ikke håret hennes er noe pent, for hun skal vist ha lang pannelugg. Også skal hun ordne seg på håret selv vist, blitt flinkere nå da. Klarer å lage noen fletter som ser ut som fletter. Men blir veldig ofte pannelugg som henger og slenger. Minste på 4 tror jeg har håret sitt som sin helligdom. Ingen får lov til å røre. Det tar en uke å få klipt panneluggen feks. (prøvd frisør og det nyttet hvertfall ikke) Og strikk vil hun ikke ha. Så jeg har rivd meg i håret mang en gang. Hun får greid seg,er ikke det.Men i disse lue tider, så ser det ikke så pent ut før vi har kommet til barnehagen engang. Håper de snart ser fordelen med kort hår igjen, og klipper seg så kort som meg. (tok barbermaskinen på hodet til 6 åringen for to år siden. Hun kledde det veldig, og veldig fornøyd da deandremåtte greie seg hver morgen. Men som sagt skal hun ha lang pannelugg og langt hår. ned til rompa helst, for det hadde jeg når jeg var på hennes alder. Til min store fortvilelse nå....... jeg gikk aldri ut av døra om ikke håret varsatt opp i en eller annen variant)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #12 Skrevet 22. januar 2009 Kort hår er fint på små barn, og på voksne damer. mener da 35+. Jeg har langt hår nå, men jeg kommer til å klippe meg kort når jeg begynner å komme opp i 30 åra. Kort hår på ungdom synes jeg ikke er noe fint!!
OsloMor Skrevet 22. januar 2009 #13 Skrevet 22. januar 2009 Trodde vi diskuterte kort hår på voksne folk, ikke barn.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #14 Skrevet 22. januar 2009 Småjenter kan godt ha bob. Spesielt hvis de ikke liker å stelle håret. Ellers synes jeg langt hår er finest på alle aldersgrupper også de over 35. Naturlig langt hår passer alle. Mens alle de rare oppklipte variantene som finnes er bare stygt.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #15 Skrevet 22. januar 2009 Jeg syns kort hår er stygt på alle... Mamma klippet mitt kort da jeg var liten, og jeg så helt mongo ut. Det må da være mye mer styr å holde orden på kort hår enn langt også... Nå har jeg og jenta mi hår langt ned på ryggen, og vi trenger ikke å gre det hver dag en gang, for når det er så langt, henger det bare der uansett.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #16 Skrevet 23. januar 2009 Min datter har ufrivillig ganske kort hår. Vil liksom ikke vokse skikkelig. Men hun er blitt 9 år og fikser seg med voks så det ikke ser så ille ut. Var kjedelig når hun var liten, ALLE andre hadde jo langt hår. OG alle kommenterte det hele tiden "ååå stakkar deg da" og "hvorfor har ikke **** langt hår?" Noen andre som også har barn med hårvekstproblemer? Vi har vært til legen, men han sa det ikke var noen "kur" for det, og at det bare var sånn noen var.....
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #17 Skrevet 23. januar 2009 mine hadde veldig langt begge to. Ho eldste ville klippe seg mye kortere. noen cm over skuldrene. Og minsta var litt usikker da. Men når ho så storesøster ble klipt sånn vile hun også det. Og jeg synes det ble mye finere med kortere hår Så var en del hår som forsvant den dagen. Ho eldste hadde et hår som floket seg så lett, og minste hadde veldig fint og lettstelt hår. Men de kledde veldig godt kortere ja.. De er 7 og 10 år
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #18 Skrevet 23. januar 2009 Du burde spørre jenta di og ikke oss! Mine foreldre insisterte på kort hår på meg, og jeg var sikkert fin nok med det, men haaaatet det. Jeg syntes godt de kunne hørt på meg litt selv om det er litt mer jobb å gre langt hår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå