Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 kan det gå så fort? me hadde samleie den siste dagen av fruktbarhetsperioden min. bare tre fire dager etter så ble eg kvalm og trøtt, halsbrann og mange slike tegn. kjente det litt igjenn, men synes det var ekstremt tidlig
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 det stussa jeg på å når spira her ble laga for jeg var også kvalm å sånn men trodde det var no omgangsyke symptomer. det er kanskje mulig da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå