Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 lurer på om noen vil spå meg ??? Kommer jeg til å treffe noen snart, eller har jeg allerede truffet ham? fødseldato 30.01.85
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Ser en mann som du allerede har truffet, men du har ikke tenkt på ham på denne måten enda. Når du får opp øynene ser det ut til at det vil bli klaff for dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå