Gå til innhold

Noen av dere som har fått mage eller???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere har fått mage hvor langt er dere på vei???

Det var gubben som komenterte de i går... At jeg hadde fått litt "bolle-mage" Å etter inspesjon i speilet må jeg si meg enig... Jeg er andregangs...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 5-6 uker på vei å ser 3 mnd ut,er 5 år siden sist og dette er 3 mann,men har kjøpt nye bukser alt

Skrevet

Jeg er også andregangs, og syntes jeg fikk mage nesten med en gang - enda jeg gikk ned 2 kg i omgangssyke i jula. Nå har jeg bare 2 normale bukser som passer (er 8+6 nå) og må passe meg for hvilke gensre jeg har på. Synes noen på jobb har begynt å se litt på magen og...

Skrevet

Er andregangs og snart ti uker på vei og har stooor mage.. Skikkelig oppblåst-mage.. Kjenner buksene strammer sånn at jeg blir kvalm, så jeg har dem stort sett åpne under en vid genser.. Gleder meg til jeg kan kle på meg en av mammbuksene mine, men synes det er for tidlig enda..

Skrevet

Syns også det er litt tidlig med mammabukse... Men har bare en av de vanlig buksene igjen jeg får på meg... HeHe... Dette blir moro å se... Sist gang fikk jeg ikke mage før jeg var 6 månder på vei...

Skrevet

uff, ja jeg er kun 7+4 og her buler den... klarer ikke ksjule det stort lenger... gubben sier jeg kan skylde på julematen osv.. men har jo kun fått det på magen;p buksene går akkurat igjen, hehe... må snart tenke på å opp en str ja...

Skrevet

Jeg er også annengangs - og har begynt å få mage ja. Er bare 5 uker på vei... Dette lover ikke godt med tanke på å holde det skjult ihvertfall 7 uker til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...