Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Gode resultat? Priser? Verdt pengene? En venninne vurderer dette etter å ha prøvd det meste med sine 3 barn (inkl.tvillinger) og jeg sa jeg kunne undersøke for referanser her? Hva var deres problemer og hvilken hjelp fikk dere?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Nei ikke Bergen, med her på østlandet. Og soveKarin selv er verdt sin vekt i GULL! Om vi så hadde måttet betale dobbelt, hadde det vært verdt det:-)) Vår ville igrunn ikke legge seg og våknet to til tre ganger om natten. Det tok to kvelder så sov han rundt, da var han 20mnd. Nå er han snart 7 og sover like godt ennå:-) Priser vet jeg ikke nå da det er noen år siden, men du finner prisliste inne på sovekarin.no
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Takk for svar! J vi har hørt mye bra om sovekarin så lurte på om hun i Bergen er like bra. Så flott dere fikk hjelp
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Jeg leste litt om henne og hun er jo søvnterapaut hun også, har sikkert gått i skole hos Karin. Tror ikke Karin vil at hvem som helst skal få jobbe under hennes navn og rykte:-) Nå skal det jo legges til at det barnetekket som Karin har, er helt unikt. Og det kan jo ikke læres:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå