Hera Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Var på kontroll hos legen idag. Og det var ikke helt som forventet. Jeg har slitt masse dette svangerskapet med kvalme/oppkast, bekkenløsning som blir verre og verre, mye vonde kynnere, krafitg hodepine osv, altså ikke noen drømme graviditet. Begynner å bli veldig sliten etter å ikke ha sovet en eneste hel natt siden sept/okt. Er i dag akkurat 32 uker på veg. Men alt ialt, babyen har det foreløpig bra. Det som gjorde meg deppa (mer enn jeg er for tiden) er at prøvene hos legen idag, ikke var helt som de burde. Blodtrykket har steget kraftig, det var protein i urinen, og jeg har fått masse vann i kroppen, alt i løpet av veldig kort tid. Forrige gang jeg gikk gravid så fikk jeg svangerskapsforgiftning. Og er veldig redd det er noe på gang denne gangen også. Legen så så bekymret ut, målte blodtrykket flere ganger, brukte flere strips i urinen også. Til og med min ellers så utrolig rolige og sindige mann så bekymret ut. Han skal da etter planen ut på jobbreise hele neste uke, men ringte rett til sjefen sin etter legetimen og sa at dem måtte snakke sammen i dag. Han tør ikke dra fra meg. Mulig han husker litt mer fra forrige gang enn det jeg gjør!! Så nå renner tårene enda mer enn de normalt gjør. Syns liksom jeg ikke trengte mer å være bekymret og lei meg for nå. Følte at jeg hadde fått min dose av "dritt" i dette svangerskapet. Forrige gang, selv med sv.forgiftning, så hadde jeg ingen plager, koste meg virkelig. Denne gangen har alt blitt som ett mareritt. Forrige gang så kunne jeg gått ett år uten å bli lei magen min, nå vil jeg bare bli ferdig så fort som mulig, og det er enda 8 uker igjen til termin. Sukk!!! Jaja, dette var visst dagens skikkelige syteinnlegg, men måtte bare få det ut før lillegutt kommer hjem fra skolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå