1.gang :) Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Nå betyr jo Tia tante på spansk,og siden det er et av verdens største språk, tror jeg kanskje jeg hadde unngått det.. Thea Iselin i stedet kanskje?
3snuppeliner Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Kjempefint, det kunne jeg fint valgt selv=:-)
Staark Skrevet 22. januar 2009 #7 Skrevet 22. januar 2009 Jeg synes det er rart å bruke navnet Tia, pga den spanske betydningen. Men jeg liker Iselin:)
White*Angel Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 22. januar 2009 Thea er jeg ingen stor fan av dessverre.. Om Tia betyr tante på spansk har ingen betydning=)
Staark Skrevet 22. januar 2009 #9 Skrevet 22. januar 2009 "Tia" brukes også mye blant ungdommer i Spania som slangutrykk mot venninner, noe lignende som amerikanerne bruker mot kompiser. "Yo bro...", "what's up bro". Noen bruker den typen slang her i Norge også, kjipt om plutselig alle om noen år kaller hverandre "tia" (blant fjortisene) Men vil dere ha navnet, så tar dere det, det klinger fint sammen
lab79 Skrevet 22. januar 2009 #10 Skrevet 22. januar 2009 Tia er også en forkortelse for transient ischemic attack (et forbigående anfall av nedsatt blodforsyning til deler av hjernen, eller det vi vanligvis omtaler som drypp). Ville ikke kalt barnet mitt for Tia...
Hvitkløver2020 Skrevet 22. januar 2009 #11 Skrevet 22. januar 2009 Syntes det er fint å har selv tenkt på det...men om man skal høre hva alle andre må grave frem om det så blir det nok: Thia, for min del=) Kjempe fint navn!!!!!!!
Fire småtroll Skrevet 23. januar 2009 #12 Skrevet 23. januar 2009 Helt greit, et navn jeg overhodet ikke ville reagert på om jeg hørte det på et barn.. Men ikke et navn jeg ville valgt selv, litt for prinsesse for meg. Liker feminine navn, men vil ha de litt mer "robuste" og trauste jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå