Gå til innhold

Gravid ved hjelp av hostesaft? Noen? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på hvor mange det er her inne som mener at hostesaft hjalp dem med å bli gravid? Og isåfall hvilket merke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drakk til slimløsende hostesaft pga en skikkelig forkjølelse, den mnd jeg ble gravid. Vet ikke om det var tilfeldig eller ikke :)

Skrevet

Hei lotta87 2pp

Slimløsende hostesaft fungerte ikkje på meg. Derimot satt spira den pp-en eg brukte Damiana og wild yam :)

Skrevet

Jeg brukte Solvipet (slimløsende) hostesaft denne pp`n - jeg ble gravid, men vet ikke om det var denne som var utslagsgivende eller om det var andre tilfeldigheter. Tok 10 ml morgen og kveld 1 dag før EL, på selve EL dagen og dagen etter EL. =)

Tenkte at det kunne ikke skade. Hadde da holdt på i 6 mnd med å bli gravid, men bare 3 pp.

Lykke til =)

Klems

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Tror jeg skal prøve det denne pp for moro skyld:D Har hørt om flere som det har klaffet med den ppèn dem tok hostesaft, så kan jo være noe i det:)

Noen flere med erfaring??

Skrevet

Da har jeg tatt det denne pp, så er det bare å vente å se om kjerringrådet funker:D

Skrevet

Jeg tok hostesaft i noen av mine pp, dette hjalp ikke oss noe særlig, men vi begynte å ta sink tabletter både jeg og mannen min, og den mnd klaffet det for oss..

Så jeg vil anbefale sinktabletter, selv om dette kan ha vært en tilfeldighet =)

Masse lykke til!

Skrevet

Jeg prøvde et år med 1. og 4mnd med 2.ble gravid begge gangene ved bruk av slimløsende hostetabletter. Husker ikke navnet men pakken er gul og finnes som tabletter eller saft(har hørt at saften smaker fælt så jeg tok tabletter) Effekten øker gradvis over 5 døgn så en begynner 3-4 dager før EL og holder på til et par dager etter, totalt max 10 dager. Se bruksanvisng i pakken. Brukte 4mnd på 3.og nest siste måned før jeg ble gravid tok jeg tablettene, men så gikk jeg tom og droppet neste måned men ble gravid likevel :) Men jeg er sikker på at det har en effekt hos dem som har "seigt" EL slim, letter svømmingen til sædcellene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...