Gå til innhold

Så har vi snart brukt opp klistremerkene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

for her er det da diarè som gjelder....

Frøkna sier heldigvis ifra når det kommer og når det da kommer sånn ca 5 ganger i timen på kvelden og 2-3 ganger på morgenen så går det unna på klistremerkene. Heldigvis at hun sier ifra før det kommer!!!

Etter en kjapp tur på jobb så bar det til butikken og vi har nå lageret fullt av Biola, eplemost, farris, filmer og barbiedukker:-) Så her blir det lek og bæsj i skjønn forening idag!

Jippiii..........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gøy ikke sant:-/ Diarè er ikke det kuleste...... Men det måtte vel banke på hos dere også:-)

Biola funket bra på meg sist, jeg fikk det jo som sagt bare bakveien.

God bedring, det blir bra til slutt:-)

Skrevet

Gøy ja!!!

Hun hadde jo en runde her rett før jul også. Men hun blir heldigvis ikke skikkelig syk som mange andre. Uansett så er det deilig at hun sier ifra nå!

Hadde tenkt kaffe med deg jeg. Kanskje i morgen?

Skrevet

Ja det hadde vært hyggelig, jeg skal ingenting i morgen jeg:-)

Kaffe er jo alltid godt...

Er du på msn eller sms etterhvert så kunne vi jo avtalt.

Skrevet

Jeg får ikke til msn på denne pc`en av en eller annen grunn. Skal prøve å få sjekket opp etterhvert:-)

Men sms er jeg på! Og pm:-)

Skrevet

Ja selvsagt, du har den pc`n:-)

Kan ikke du bestemme tid og evt. sted, for jeg kan uansett:-))

Skrevet

Vi prøver imorgen. Må bare se an formen til frøkna på morgenkvisten. Om hun er pigg igjen, så er nok barnehagen mest artig:-)

Vi talast åt vi!

Skrevet

Det var flink jente ja.Å greie komme seg på do med diare,det er fryktelig vanskelig selv for en voksen! Så der hadde jeg jammen vært superstolt.Å klistremerker er jo en super måte å gjøre det på =))

Håper magen er bedre i dag =)

Skrevet

Tutta måtte hentes i barnehagen i dag .... rennebæsj delux:=/

Hun er bleie fri på dagtid hjemme... men i barnehagen setter de på henne bleie og "øver" med å gå på do. Akkurat i dag tror jeg nok det var like greit at bleia var på:=D

Skrevet

Uff det er så mye rart som går for tiden!!!

Håper hun blir kvitt det raskt. Her varte det i noen dager og forsvant plutselig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...