Gå til innhold

Dere som har vært i dyreparken i Kristiansand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tenkt og reise der i sommer. Så jeg lurer på ett par ting.

Hvor overnattet dere? Vi har tenkt på å leie hytte men hvor er det fint og barnevennelig og gjerne ikke så altfor dyrt pr natt. Hvor lang tid tar det fra der man overnatter til dyreparken? Hvilken aktiviteter er det der?

Gutten min er 3 år i sommer så vi tenkte vi skulle få med oss kapteinsabeltann showet. Men hvordan er det å holde de små oppe så lenge? Showet er jo fra 11 om kvelden og utover...

Og ellers så er det bare å komme med tips:)

Vi blir forresten 4 voksne og 2 barn som reiser om det har noe å si.

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

Har ikke tips til overnatting, men vet at neste gang vi skal dit skal vi lage lunsj etc og ta med oss. Du får leie traller(som gamle melkevogner) for 50 kr så du kan dra med deg kjølebag, drikke, piknikpledd og sånt.(pluss en trøtt unge). Maten der er dyr og dårlig, det er masse folk og lange køer til spisestedene. Alle de rutinerte stilte med kjølebag og full pakke til piknik, vi var ganske misunnelige! Vi rakk ikke showet for skulle kjøre langt videre om kvelden, men det er jo liv i Kjuttaviga hele tiden, små forestillinger med Langemann og de andre pluss Sabeltann som var innom. Våre to på 5 og 6 var godt fornøyde! Det er lange spennende dager i Dyrehagen, vi hadde ikke klart å holde ungene våkne om det så smalt :) Men det kommer vel an på hvor mange dager man har:)

Skrevet

Er dyreparken noe for en liten gutt som blir 2år i september?? Har litt lyst til å dra dit i sommer, men er ikke helt sikker på om han kommer til å ha noe utbytte av det? han elsker dyr da :D

Skrevet

Vi var i dyreparken i sommer da var elste 17 mnd og hun storkoste seg:)

Skrevet

Hei

Gå inn på www.dyreparken.no og klikk på "overnatting" så legger man inn tidsrommet man skal være der og så kommer det opp mange forskjellige alternativer.

Jeg syns heller ikke maten der inne var noe å juble for, så det er lurt å ha med mat i kjølebag. Eller man kan velge å kjempe seg til et bord.....det velger man jo selv!

MInste min er 5 år og vi har ventet helt til nå med å gå på kveldsshowet. Husk at de er trøtte, det er mørkt og kan være skummelt. Har hørt om mange som har måttet gå fra forestillingen pga skremte/trøtte barn. Evt kan dere prøve å få han til å sove tidligere på kvelden og så vekke han.

Lykke til! Dyreparken er moro!!

Skrevet

Vi var der når jenta vår var 2 år, hun elsket det. Både dyreparken og showet på kvelden:)

Vi bodde på quality hotellet som ligger bare 5 min å gå til parken. Der var det masse underholdning på kvelden så gikk veldig fint å holde henne oppe pluss at hun gledet seg så masse til showet som skulle være midt på natten:)

Men som de over her skriver vil jeg ikke heller si at maten var spes god og det er dyrt. Så lurt å ta med ja, går nok penger der fra før av liksom;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...