Arwen=) Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Sånn har min 3 uker gamle gutt holdt på i hele natt. Han nekter nesten å ta hodet til andre siden... Har nesten heller ikke spist i natt, men fikk han til å ta 60 ml på flaske imorges.. Ammer til vanlig, men han surrer sånn ved puppen så jeg ville se hvor mye han spiser.. Nå har han vært litt dårlig i noen dager også, men var hos legen her om dagen og målte crp og den var helt fin. Han har og fått øyekatarr på begge øynene. Kjenner jeg er litt frustert over at jeg ikke kan finne ut hva som feiler han. Har han vondt i nakken, magen eller hva lissom??? Jeg skal på hs etterpå på nakketime med fysio så da får vi se om ejg får en henvisning til manuell terapi. Får så vondt av lille mannen min=(
aaha Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 hei du! det høres veldi ut som om gutten din har låsning i nakken, såkalt kiss. Det er veldi vanlig og skal behandles, og jo fortere det skjer jo bedre. Gutten min er også født med dette og er 7 mnd, så har mye kunnskap om emnet nå, bare spør meg. Har ikke tid til å skrive så mye nå, men gå inn på www.kiss-kiddforum.com, eller også www.kisskidd.no, så kan du lese om du kjenner deg igjen. Han gråter fordi han har vondt i nakken stakkar, og anbefaler deg å bestille time hos manuellterapeut, som behandler dette. Det er også vanlig å starte trening med fysioterapeut. Lykke til!
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Skriver under på dette! Tulla vår har hatt KISS. Hun er 11 mndr nå, og det ble oppdaget da hun var rundt 3 mndr. Skulle ønske vi oppdaget det tidligere, hadde spart henne for mye plager... Lykke til!
Miss Dynamite Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 dattra mi på 3 mnd har det... gått 3 mnd m bare en grusom tid dra til en MANUELLTERAPAUT. de er flinkest til dtte. www.kiss-kidd.no
Arwen=) Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2009 Skal til fysio etterpå og da skal jeg høre ellers så har jeg vært hos manuell terapaut Bjørn Helgar før med eldste gutten min. Så jeg tror vi tar en tur uansett jeg..
Miss Dynamite Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 dumme meg så jo ikke at akkurat det var skrevet før. men men
Arwen=) Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2009 Jepp da han har en låsning i ryggen sin stakkars... Prøvde å bestille time hos manuell terapauten som vi har gått til med eldste mann men de hadde ikke no ledig før i midten av mars.. Så lenge kan jeg da ikke vente ass... Så jeg fikk time ett annet sted på mandag, så da håper jeg det hjelper på lillefisen min...
Miss Dynamite Skrevet 22. januar 2009 #8 Skrevet 22. januar 2009 lykke til.. jeg går igjennom det samme nå....
Arwen=) Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 22. januar 2009 Uff ,det er så vondt å se at de har det vondt.. Lykke masse til dere og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå