GoodFeeling Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 klør over hele meg syns jeg !!! spess på mage og fotene ... er ikke det et tegn kansje ? kom bare til å tenke på det ....
GoodFeeling Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 22. januar 2009 har også rar smak i munnen som jeg aldri har kjent før , smaker dritt !!!! jeg synes også kaffen smaker rart , har ikke lyst på lengre , har tilogmed stompet røyken !!!! whashera ??
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 oj,så spennende da..hvor mange dpo er du? gode muligheter for at det er en spire i magen din;P
GoodFeeling Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2009 jeg er 21 dpo ,har ikke fått testet , venter tester i posten som er like rundt hjørnet...
GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 krysser fingrene for at du er gravid;)
GoodFeeling Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2009 ja la oss håpe i dag har jeg hadt så sinnsykt vondt nede i korsryggen, skjønner ingenting jeg..... noen som har en forklaring ?
GoodFeeling Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2009 nå må di testene komme i posten !!!, jeg dør av spenning !!!! i dag hostet jeg slik at jeg fikk vondt i nedre del av magen ..... jeg var også å lekte med min sønn her om dagen å da jeg datt på magen så fikk jeg også litt vondt i nedre del av magen, syns det var litt rart .... jeg er også oppe å tisser på natten en 2-3 ganger !!!! hmmmm....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå