Gå til innhold

gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt pergotime i 3 mnd nå, og har de tidligere syklusene vært sinnsykt premenstruell med disse tbl, slik at både min mann og meg selv har merket det tydelig! Nå føler jeg meg helt ok, og venter mens om 3 dager.. Eller ikke.. Er jeg gravid nå da? håper....

Dessuten er det en annen ting jeg ikke skjønner, ser at noen her har termin 4. okt.og det har dere notert den 20. denne mnd her inne, hvis jeg er gravid så har jeg termin 5. okt, syklusen min er 29 dager, men forventet mens er ikke før 25/1. Hvordan kan dette ha seg..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke lett å si.. min syklus er også 29 dgr. hadde siste mens 23 desember. min termin er enten 1 el. 2 oktober.. ikke 4 som jeg trodde helt først:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tilsynelatende termin 3.10. og er den første til å innrømme at jeg var rimelig tidlig ute med å teste. Men det ble jo positivt, selv om det var mange dager før forventet mens. Noen har det sånn, det var på den måten sist også.

Lykke til, du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde siste mensen 21.desember og har 30 dagers syklus (tror jeg), så jeg har fått 1.okt oxo. Vet ikke helt om dette stemmer, så venter med å skrive meg opp på terminlisten. De fleste får jo terminen justert etter at de hatt kontroll hos legen. Jeg for min del håper egentlig på termin den 28.sept for da har mannen min og jeg 7-års dag. Det hadde vært ekstra stas å få en liten en da! Men 1 .okt er oxo bra da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 4 oktober, og IKM er 26/1. Jeg testet positivt både 12 og 13 DPO. Ikke så fryktelig tidlig, synes jeg (tidlig er mer 9 DPO, i mine øyne). Det er jo ikke kun når man venter mens som spiller inn, det er jo når man ble befruktet som er avgjørende. Jeg hadde EL 9 januar, og har en relativt lang lutealfase. :-)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...