Gå til innhold

Er det noen leger her??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Falt i trappen i går og mosa kneet mitt i kanten på steintrappen. Hadde sykt vondt rett etter og kneet mitt var skjeivt. I dag når jeg våkna er det sinnsykt hovent, skjeivt og veldig vondt. Burde jeg kanskje ta meg en tur til legen, eller burde jeg vente noen dager og se om det går over av seg selv??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud.....tenk deg litt om???

Skrevet

1. Tror du leger henger på anonymforum for småbarnsforeldre?

2. Kneet ditt var skjevt, du burde dratt til lege med en gang

3. Jeg skjønner hvorfor du legger dette her, for så dumt innlegg har jeg ikke sett på lenge.

Skrevet

HALLOOO Tror du ikke leger kan ha svangerskapspermisjon her inne. Du er tett i pappen altså.. Må da vel være lov å spørre om det her inne.

Skrevet

Er da stadig vekk noen anonyme som undertegner med hilsen legen f.eks...Og dette spørsmålet var vel ikke dummere enn "babyen min har 40 i feber, burde jeg dra på legevakten?" og lignende!!

 

HI, ta deg en tur til legen du, først som sist. :)

Skrevet

En ting er når en slår seg og får et blåmerke, men når kneet blir skjevt av slaget, så er det på tide å ringe legen........

 

Det går nok over av seg selv til slutt, men det kan bli med varige plager. Du kan ha knust kneskålen, slitt noen bånd eller noe, og dette trenger behandling, ikke et innlegg på anonym her;) Vi har ikke røntgen her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...