Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Hei. Falt i trappen i går og mosa kneet mitt i kanten på steintrappen. Hadde sykt vondt rett etter og kneet mitt var skjeivt. I dag når jeg våkna er det sinnsykt hovent, skjeivt og veldig vondt. Burde jeg kanskje ta meg en tur til legen, eller burde jeg vente noen dager og se om det går over av seg selv??
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 1. Tror du leger henger på anonymforum for småbarnsforeldre? 2. Kneet ditt var skjevt, du burde dratt til lege med en gang 3. Jeg skjønner hvorfor du legger dette her, for så dumt innlegg har jeg ikke sett på lenge.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 HALLOOO Tror du ikke leger kan ha svangerskapspermisjon her inne. Du er tett i pappen altså.. Må da vel være lov å spørre om det her inne.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Er da stadig vekk noen anonyme som undertegner med hilsen legen f.eks...Og dette spørsmålet var vel ikke dummere enn "babyen min har 40 i feber, burde jeg dra på legevakten?" og lignende!! HI, ta deg en tur til legen du, først som sist.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 En ting er når en slår seg og får et blåmerke, men når kneet blir skjevt av slaget, så er det på tide å ringe legen........ Det går nok over av seg selv til slutt, men det kan bli med varige plager. Du kan ha knust kneskålen, slitt noen bånd eller noe, og dette trenger behandling, ikke et innlegg på anonym her;) Vi har ikke røntgen her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå