Gå til innhold

Dette er bare tull for å tjene penger, right?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har faktisk tro på dette produktet jeg! har sett mange som har brukt det, og barnet reagerer faktisk på en rolig måte av lyden etter at det har kommet ut! jeg skal ihvertfall gi det et forsøk!! de finns jo i mange forskjellige farger og fassonger, og det er jo kjempe fine smykker man kan pynte seg litt med, som oxo kan pynte vognen litt etter fødsel..!! hvorfor ikke!! ;-)

Skrevet

Nå er pc`en min så treig av en eller annen grunn..at jeg ikke får opp linken. Men er det snakk om et sånn smykke som lager lyd som en har hengende over magen?

Jeg hadde en sånn når jeg gikk gravid med Aileen... Visste den til banrepleierene mens Aileen lå på sykehuset. Når oksygenmetningen hennes falt ringte de litt med dette smykket og metningen begynte å stige igjen...Hun reagerte altså Positivt på lyden :-) .. Så jeg har tro på det, og skal kjøpe et nytt denne gangen

:-)

Skrevet

Jeg vet ikke noe om smykket. Jeg vet bare at jeg ALDRI skal handle mer på Alexi. Svindlet meg for penger, og svarer ikke på henvendelser etterpå. Ville sjekket om du fant det et annet sted hvis du vurderer å kjøpe det.

Skrevet

jeg handlet på alexi og det var ikke noe problem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...