(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Hvilke produkter bør jeg anskaffe meg når håret mitt er glatt og elektrisk? Jeg har lysst å kunne tupere det litt og at det holder..Når jeg prøver dette så detter det fort ned igjen..hmfr-irriterende!! Det er akuratt som om der ikke er hold i håret mitt på en måte.. Jeg trenger noen gode råd her:-))
Amabolla Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Har du prøvd pudderstylingen "dust it"? En liten rød sak som veldig mange har blitt glad i når det gjelder å få opp volum i glatt hår. Det som også funker for mange er å stripe det litt slik at det tørkes litt ut-det gir litt ekstra løft. Når det gjelder at det er elektrisk så funker det fint å spraye litt hårspray i hånden og så dra hendene gjennom håret. Det finner også mange antistatiske glossprayer å få kjøpt- men de kan gjøre håret tyngre.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2009 Jeg har hørt om det pulveret ja..men lager den volum i langt hår også? Hva mener du med "tyngre" hår? Ja det er kanskje stripene som mangler denne gang-farget alt i en farge denne gang-og det er sinnsykt vannskelig å style:-(( Skal prøve hårspray tipset-ekkelt m elektrisk hår..he he
Gjest Gul stjerne Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Og så må du bruke en tørr hårspray, så unngår du at håret blir tungt og klissete og faller sammen. Velg en spray med drivgass, ikke en pumpeflaske, om du skjønner. Volumshampo er også anbefalt, Redken sin Body Full er god.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2009 Jeg har da self pumpespray..he he..Skal prøve å bytte shampo også...takk for svar:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå