Gå til innhold

Det MÅ jo bli sånn.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...at barnehageansatt ikke TØR melde fra om mistanke om omsorgssvikt og/eller mishandling...Når man ser hvor forbanna folk blir her inne når de hører om noen det er blitt sendt inn melding om, eller at det skjer en selv så trenger en ikke være noe Einstein for å skjønne hvorfor det er blitt slik..

Trist at det skal være sånn....Men sånn har det blitt altså.. Man skal ikke få bry seg om andres barn noe mer,- man skal bare lukke øynene og holde kjeft og la dagene passere og håpe at noen på skolen tør si fra.....Banret overlever forhåpentligvis uten for mye men et par-tre år til.....

Herregud, kan ikke folk bare ta en bekymringsmelding som tegn på at folk BRYR seg da,- ingen som melder til barnevern for morro skyld, eller tror dere ærlig talt det er VANLIG at folk "hevner" seg på peroner de ikke liker ved å melde fra til barnevern???? Jeg ser bare positivt på om noen sender melding om MINE barn, jeg VET jeg ikke har noe bekymringsverdige forhold hjemme,- men setter pris på at folk BRYR seg om barna mine om de tror det skulle vært noe..... Og OM det skulle vise seg at jeg gjør noe totalt feil ovenfor barna slik at det er RIKTIG at barnevern blir koblet inn, ja da er jeg IHVERTFALL glad noen tør si fra,- for da er jeg ikke klar over det selv og tar imot alle råd med takk..Jev VIL jo at barna mine OG andre barn skal ha det bra...

De som blir sint når barnevernet ringer p, har nok grunn til å være bekymret,- tenker nå jeg.....

Og, ja, kan bli mye styr og arbeid med at barnevernet er koblet inn "unødvendig", men det styret tar jeg gjerne, så lenge de barn som VIRKELIG trenger det også blir meldt inn...Heller en "anmeldelse" for mye enn en for lite tenker jeg...Kan ikke bli sint for at noen gjør jobben sin vel?? Når det gjelder barn kan man bare ikke bry seg for mye....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...