auro Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Nå i mitt tredje svangerskap har jeg fått dilla på appelsin og appelsinjuice. Noe som har ført til en del løs avføring naturlig nok. Men så over til spørsmålet. Bæsjen som kommer er grønn!!! Er det vanlig ved høyt inntak av sitrusfrukter?
Gjest Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 det vet jeg faktisk ikke.. er normalt at den skifter litt farge. men om den er helt grønn så tror jeg at jeg ville ringt legen.. just in case:)
Gjest Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 grønn er helt vanligt når du har veldig høyt inntak av appelsinjuice..
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Hei. Kan desverre ikke svare deg på spm ditt, men tenkte jeg bare skulle fortelle at jeg også har et unormalt høyt inntak av appelsiner, juice og klemmentiner, men jeg opplever ikke det du gjør.
auro Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2009 Vært på første ktr i dag, og han sa det var helt greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå