Hormonelle Frikadelle Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Heisann=) Noen som har erfaring med Brio JOY-vogna? Det står at den er perfekt til byen, men jeg lurer på om den også kan brukes på grus og brostein? Synes bare den er så fin...=)
Lise---83 Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Synes også den er knallfin, og hadde egentlig bestemt oss for å kjøpe den. MEN hjulene foran er veldig små, så jeg tror egentlig ikke den er noe særlig på grus ol. Vi kjøpte Maxi-Cosi i stedet, fordi den har skikkelig store (men allikevel svivlete - om det er et ord? ) forhjul. Den er litt dyr som ekstravogn også synes jeg, men man må jo nesten bare vurdere hvor mye man kommer til å kjøre på grus.. (det går jo AN å bruke den, klarer å kjøre carena-trilla til 400,- også, det er bare ikke så behagelig)
Hormonelle Frikadelle Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2009 Hehehe. Jeg synes absolutt at "svivlete" er et ord! Hvis det ikker er, bør det vertfall være det fra nå av Men jeg går og ser på vogner i løpet av helga jeg. Kankje jeg får ta en test ride? Takk for svar! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå