Hormonelle Frikadelle Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Heisann=) Noen som har erfaring med Brio JOY-vogna? Det står at den er perfekt til byen, men jeg lurer på om den også kan brukes på grus og brostein? Synes bare den er så fin...=)
rigmora Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Hei. Jeg har også sett litt på denne vognen. Synes den er veldig fin, men står på hjemmesiden til Brio at den er i salgt i butikker fra juni... så litt usikker på om den er kommet enda???
venter enda en babygutt Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Hei! Jeg har den og digger den rått. Beste vogna jeg har hatt. Hadde One tree hill og Teutonia S3 tidligere, men Joy er helt overlegen. Stabil med 4 hjul oh lettkjørt som en trehjuling. Fint også å ha mulighet til å snu kjøreretning dersom det blåser voldsomt eller barnet trenger litt variasjon. Det er en god kvalitetsvogn lagd for skandinatiske forhold (med snø og dårlig vær) som jeg er superfornøyd med. De selger den på Babyshop har jeg sett. Jeg kjøpte min på Happyland i Sverige for 6500 nok tror jeg at det var. God fjæring, så den klarer fint brosten. Den har større hjul enn Bugaboo. Eneste minuset er at jeg gjerne kunne tenkt meg håndbrems som jeg hadde på Teutonian, men det er det eneste.
Hormonelle Frikadelle Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2009 å det høres jo fantastisk ut =) Takk for svar begge to =) (og jeg vet dessverre ikke om de har den i Norge, men den er vertfall her i Danmark hvor jeg bor)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå