lchristin-nydelig tulle Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 hei dere. venter nr 4, hadde ks m nr 3 s dette blir min 3 fødsel. i går så hadde jeg kynnere m et til to minutts mellomrom,varte i 40 sek til over minuttet fra ca 8 på kvelden startet dem,til kl. var 3 på natta, gjorde vondt,klarte ikke snakke,gå eller noe,bare konseom å puste. var egentlig helt sikker på at nå skjer det ting her...phøø...så feil kan man ta gitt. jeg skalv som et aspeløv gitt masse på do og klarte ikke det jeg skulle for det føltes som at jenta skulle dette ut samtidig.. er dette maserier?!! er redd jeg kommer til å misstolke fødselen om jeg skal bli lurt på denne måten ja gitt. sa ifra til svigers og all ting..hmm
Hegeveronica Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 ja er vel masrier dette, hadde det pa mine tidligere fodsler, vondt til ingen nytte kaller jeg d. Men det kan jo bygge seg opp slik at de faktisk endelig gjor nytten sin. Har gatt sann i ei ukes tid ny, blir vel at ungen kommer hjem til slutt, fordi jeg tror det er kynnere - masrier.
lchristin-nydelig tulle Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2009 det er det jeg er litt redd for å.. for vondt var det.og det er jo ikke alle rier som er vonde før det er skikkelig i gang. og vi har jo en stund å kjøre.. 40 min-50 min så mye kan jo skje på den tiden...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Hadde 2 sånne runder før forrige fødsel, 1. gangen var mannen hjemme fra jobb og alt (flaaaaut) men ikke noe mer skjedde. Nedtur!! Lure-rier kalte jeg dem ) Hatt noe liknende nå også, men ikek i så mange timer av gangen, så jeg kommer vel til å tro at noen bare roper ulv, ulv når fødselen min endelig starter denne gangen, hehe...
lchristin-nydelig tulle Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2009 hehe...sånn jeg føler det å..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå