:) Glad 83 Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Begynte med smerter i korsrygg og mage i går kveld. Ikke sånn forsiktig murring, men ordentlig vondt. Har hatt en slitsom natt med mye vondt. Nå blør jeg masse og det kommer klumper. Akkurat som sist. Bare at sist var jeg syv uker, og denne gangen bare 5. Til dere som er bekymret for bittelitt ubehag: Ikke bruk tid på å bekymre, prøv hvertfall å la være. Hvis man har bare bittelitt vondt, så er det sikkert ikke en SA. For jeg har hvertfall hatt veldig vondt begge gangene. Lykke til jenter!!!
VinterSol+2 Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 dette var veldig leit å høre prøver igjen 83! dere skal prøve videre, eller? orker du ikke tenke på sånn akkurat nå? klem til deg
Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Uff. Dette var skikkelig leit å høre. Sitter her og ikke vet om jeg nettopp har hatt en sa selv, for legen kune se fostersekken og ikke noe foster. Livet er urettferdig noen ganger altså. Men stå på og ikke mist motet. Jeg føler urolig med deg. Klem
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 det er så sabla urettferdig at noen må oppleve dette flere ganger! føler virkelig med deg, og håper spira sitter neste gang;-) *trøsteklem*
Sweet Georgia Brown Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Så tråkigt... Vet hur det är att mista flera gånger. Hoppas att det går nästa gång. Lycka till.
Solstråla_5 med ny baby imagen Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 Dette var trist å høre. Håper dere skal fortsett å prøve. Lykke til videre da, kjekt å prate med deg tidligere..
:) Glad 83 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2009 Takk for støtte, folkens! Må vel prøve igjen, men veldig redd for at det skal gå galt. Kommer nok til å være veldig bekymret hvis jeg blir gravid igjen. Men nå må dere kose dere med graviditetene og ikke bekymre seg. Får et mye bedre svangerskap hvis man klarer å tenke positivt. Masse lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå