Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Det er så mye nå å jeg aner ikke hva jeg skal gjøre!! Samboer vil flytte til høsten (langt fra her vi bor nå) for å gå på skole! Det er jo greit det å skjønner at han vil gjøre ferdig utdanningen sin! Men nå vet ikke jeg om jeg vil flytte fordi jeg trives veldig godt her vi bor nå å det har skrantet litt mellom meg å samboer i det siste! Derfor vet jeg ikke om det er så lurt å bruke 20-30 000 på flyttelass når jeg er usikker på om det kommer til å gå! Hadde vært så mye bedre om han hadde klart å vente ett år, men det nekter han! Så om jeg blir boende her vi bor nå så kommer det iallefall til å bli vanskelig mellom meg å samboer! Men det jeg tenker mest på er barnet vårt!! Er jo ikke sikkert h*n blir å kjenne pappan sin etter å ha sett han maks 4 ganger i året på 3 år! Jeg er egentlig villig til å gjøre alt for at h*n skal få vokse opp med mamma å pappa, derfor vurderer jeg å flytte alikevel selvom jeg ikke har lyst! Men da vet jeg ikke hvor jeg skal begynne engang! Aner ikke hvor noe er i den byen! Sånn i forhold til butikker, barnehage, skole, jobb osv (vi har ikke bil). Blir så fortvilet når jeg ikke finner ut av noe.. måtte bare få ut frustrasjon! Har nesten ikke sovet på tre netter fordi jeg har ligget å tenkt å prøvd å finne en løsning!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 La han flytte, og ha et forhold langt unna hverandre, og se hvordan det går. Dere må selvsagt møtes ofte pga barnet! Møt hverandre på halvveien, og ofre litt. Kan tenkes det er bedre enn du tror, når alt kommer til alt, om det er dette som skal til for at han får en bedre utdannelse.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Ta en helgetur til byen og se dere litt rundt. Prøv å gjøre deg litt kjent med stedet, søk på nettet også. Kanskje flere helgeturer før han evt flytter. Og hvis du virkelig vil at det skal fungere - så må du bare snu innstillingen din så du hvertfall prøver å være positiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå