Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Jeg skjekket valutaen 1000 NOK er 18tusen og noe islandske kroner Hvor mye koster ting på island. Sånn til sammenligning. Et brød f.eks? Var ikke islandske krona lik den norske før? Mine foreldre lurer på å stikke dit igjenn..min mor har vært der med jobben uten min far. Nå vil hun tilbake. Så jeg fortalte min far hva valuten var der nå. Men han sa kan jo være det er dyrt der likevel. At et brød f.eks koster 500 islandske kroner. Så derfor lurer jeg på hva ting koster der borte. Jeg vil tru man får veldig mye for pengene der borte nå..
Northernlights Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Ei bukse kostet 3000 islandske kroner, mener jeg å huske, Men jeg kan ta feil. Sønnen min var der i fjor sommer, og prislappene var på noen av klærne.Iallefall var det mye, men det er jo fordi det er pga valutaen. Det er jo i forhold til NOK.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 men når man får 18tusen islandskekr for en liten tusenlapp norske kr så er jo 3000islandske kroner veldig billig for ei bukse i disse dager..Men dette er jo pga finanskrisa da. de holdt jo på å gå konk hele landet. Men har lest de vurderer å gå inn i eu for å få euro da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå