Gjest knekkebrødet Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Bare noen dager igjen til termin, og alt er bare stress... Barnefar har ikke krav på fri med lønn de 14 fjorten dagene etter fødselen. Så jeg må være hjemme med den nyfødste og elstemann alene den første tiden... Jeg har ikke opparbeidet meg rett til permisjon denne gangen, så far kan da heller ikke avlaste meg med noe som helst permisjon... Selv er jeg selvstendig næringsdrivende og må jobbe ved siden av å passe babyen og elstemann... Det er jo nesten så jeg skulle ønske det var returrett på denne babyen.... Jeg ser for meg bare et rent helvete....
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 returrett? skjønner at du er stressa, er jo en delikat situasjon.men herremin da... allt ordner seg uansett... ikke no vits å starte livet til denne lille unskyldige med negativitet
Gjest knekkebrødet Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Jeg kan ikke se at 'alt ordner seg' - hvordan skulle det det?
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 jeg vet ikke.. men det beste er vel å tenke at det skjer noe sånn at det ordner seg.. det er ingenting mer du kan gjøre nå alikevel..er det ? dette systemet er rævva.. men.. nå er det sånn og, det må bare gå bra alikevel...kansje babyn din blir så snill og rolig at det egentlig bare er en fryd ?
Gjest knekkebrødet Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 huff, jeg klarer bare ikke å glede meg til noe som helst akkurat nå...
djaniz Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 jeg føler med deg.. er ikke så lett å stresse ned og tenke positivt når du føler at det ikke finnes utvei.. jeg har sjøl 2 barn og en på vei... barnefar har heller ikke krav ¨på de 2 første ukene,men han har sagt at han bare kommer til å sykemelde seg om ikke jobben forstår han.. jeg mener på at det er dumt,men vil han dette så vil jeg ikke hindre han i det heller.. det er vel noen som kan hjelpe deg litt? babyen sover som regel hele tida og som regel blir eldre søsken lettere å ha med å gjøre når det kommer en baby i hus.. du bør heller bare puste rolig ut og prøve å se for deg enkelte løsninger på problemet=) ønsker deg masse lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå