Gå til innhold

Mannen er borte - og jeg er husredd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan si meg at det ikke er farlig? Bor i 1. etasje i blokk, har alarm.. .Burde jo ikke være redd, men. Utrolig at jeg fortsatt er husredd som voksen egentlig :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

mannen min er også borte..jeg er litt husredd.

Men det er jo ikke noe som kan være farlig her, og alt er det samme, bare at han ikke er her:-)

Nå slapper jeg godt av med pc og tv. Skal snart krype inn i senga ved siden av min datter, som låner sin pappas plass for natta:-)

Lykke til, ikke noe å være redd for:-)

Skrevet

Tusen takk :)

Det hjalp litt å høre om en annen husredd i samme situasjon ;)

Klem til deg for trøsten!!!

Gjest knekkebrødet
Skrevet

Morsomt du sier det - eller egentlig ikke morsomt da. Men all right å høre jeg ikke er den eneste som er husredd. Særlig når kvelden kommer og det er mørkt. Jeg er akkurat som en unge som tror det står skumle menn ute i mørket og titter inn, ligger skumle menn gjemt under sengen, i skapet osv. Helt tåpelig å tenke sånn! Men sånn er det bare. Jeg sover helst med lyset på, vinduet igjen, og mobilen ved siden av meg når jeg er alene.

Men, det hjelper å hente mini og la han sove ved siden av meg i den store sengen...

Skrevet

Jeg er forferdelig husredd!! Så du er ikke alene!! Jeg bruker å tenke slik at når jeg kan være hjemme hele dagen alene, så er det jo ikke værre om natta. Vet ikke om det hjelper, men håper du får sove godt inatt likevel :) Natta :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...