Gå til innhold

Kniping i magen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Nå har det seg at jeg er ca 4 uker på vei. Men det som plager meg er at det er mye kniping i magen, spesiel når jeg ligger i sengen... var hos legen idag, han trodde det ikke var noe galt. Men skal ta flere prøver på fredag i tilfelle...

 

Har lest mye på nette at det er helt normalt, er livmoren som strekker seg. Er det noen som har opplevd det samme eller?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det også :-D

jeg har hat de ei stund no så de er nok normalt, men veldi ubehageli.

jeg hade de me min første føde å men denne gangen er de litt verre å jeg er 9 uker på vei.. :-D

Skrevet

Vi er like langt, og siste par dagene har jeg blitt minnet på hva som var en av de første symptomene etter positiv test: luftsmerter og oppblåst mage. Kanskje det er det du også har, er vel tidlig for livmor å strekke seg, tror jeg.

Skrevet

Glad jeg ikke er den eneste ;p Har hatt det i ca 14 dager nu.. Men partneren min er tvilling. Så fikk hør idag at det kanskje kan vær to i meg, derfor jeg liksom har kniping.. Tror dere det er stor sjanse for det? :P

Skrevet

Å, spennende når du skal på ultralyd, da:-) Dobbel glede, dobbelt slit.

 

Jeg for min del håper denne magen bedre seg snart, føler meg alt annet enn lett og ledig for tiden. Sist gang var det hvertfall bedre i andre tri, husker jeg.

Skrevet

...men vet ingenting om knip og tvillinger, som du spurte etter..

Skrevet

Ok.. Jeg skal kontakte helsesøster i morgen. Tror hun har litt meir peiling enn det legen har :P

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...