jent88 med gull i magen Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Hei! Nå har det seg at jeg er ca 4 uker på vei. Men det som plager meg er at det er mye kniping i magen, spesiel når jeg ligger i sengen... var hos legen idag, han trodde det ikke var noe galt. Men skal ta flere prøver på fredag i tilfelle... Har lest mye på nette at det er helt normalt, er livmoren som strekker seg. Er det noen som har opplevd det samme eller?
snart mamma til 2<3 Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 jeg har det også :-D jeg har hat de ei stund no så de er nok normalt, men veldi ubehageli. jeg hade de me min første føde å men denne gangen er de litt verre å jeg er 9 uker på vei.. :-D
RagnaRettpå Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Vi er like langt, og siste par dagene har jeg blitt minnet på hva som var en av de første symptomene etter positiv test: luftsmerter og oppblåst mage. Kanskje det er det du også har, er vel tidlig for livmor å strekke seg, tror jeg.
jent88 med gull i magen Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2009 Glad jeg ikke er den eneste ;p Har hatt det i ca 14 dager nu.. Men partneren min er tvilling. Så fikk hør idag at det kanskje kan vær to i meg, derfor jeg liksom har kniping.. Tror dere det er stor sjanse for det?
RagnaRettpå Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Å, spennende når du skal på ultralyd, da:-) Dobbel glede, dobbelt slit. Jeg for min del håper denne magen bedre seg snart, føler meg alt annet enn lett og ledig for tiden. Sist gang var det hvertfall bedre i andre tri, husker jeg.
RagnaRettpå Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 ...men vet ingenting om knip og tvillinger, som du spurte etter..
jent88 med gull i magen Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2009 Ok.. Jeg skal kontakte helsesøster i morgen. Tror hun har litt meir peiling enn det legen har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå