Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Ligger våken, for ikkje sova, tankane svever for fritt. Er lykkeleg, takknemleg og til tider godt stolt av alt eg kan kalla mitt. Men i tankanes ganger der er der ein skugge som aldri slepp taket på meg, den kviskrar i øyra og spør om eg minnast mindre for kvart eit steg. Alt me har delt og alt me har smakt set som slått inn i stein med makt. Alt me har følt, kvarandres djupe åndedrett føles feil men samtidig så rett. Der er visst ei meining, ei meining som driver og river mitt samvit i sundt. Men kva skal ein tenke når tankanes mor har spora av sin sandtrygge grunn... Eg har lært deg å kjenne, og kjent på det lenge- det er noko eg ikkje har lert Eg treng ikkje tenka, treng ikkje lura- du kjem alltid tilbake til meg.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Retting;) Ligg vaken, får ikkje sove, tankane svevar for fritt. Er lykkeleg, takknemleg og til tider godt stolt av alt eg kan kalla mitt. Men i tankane sine ganger der er det ein skugge som aldri slepp taket på meg, den kviskrar i øyret og spør om eg minnast mindre for kvart eit steg. Alt me har delt og alt me har smakt set som slått inn i stein med makt. Alt me har følt, kvarandres djupe åndedrett kjenst feil men samtidig så rett. Der er visst ei meining, ei meining som driv og riv mitt samvit i sundt. Men kva skal ein tenke når tankane si mor har spora av sin sandtrygge grunn... Eg har lært deg å kjenne, og kjent på det lenge- det er noko eg ikkje har lært Eg treng ikkje tenke, treng ikkje lure- du kjem alltid tilbake til meg. Måtte bare prøve å rette litt, selv om kunst er "frikjent" for sånne ting;) Ellers var det et flott og fint dikt:)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 He he.... Leyla er det deg?! (en venninne som alltid retter hver minste skriveLeif...!) Takk for kompliment av diktet mitt!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Nei, det er ikke det, men hun høres ut til å være litt lik meg ang. det med skrivefeil;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå