Gå til innhold

Når du å sambo krangler/diskuterer, kaller dere hverandre noe da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Evt hva og hva synes du/evt sambo om det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kaller han for sta, å han kaller meg for det samme.

Men vi holder oss for gode for å kalle hverandre for dust, idiot, hore ect.

Skrevet

Han kaller meg Stupid cunt og jeg kaller han fucking idiot.

Ja, helt supre ting...! :P

Men nå krangler vi ikke så ofte heller da. :)

Skrevet

Bytter ut kanskje jenta mi/gutten min/elskling med våre navn:) Men sier aldri noe stygt til hverandre...

Skrevet

Tosk! det uttrykket bruker vi begge når det er en krangel som blusser opp. Jeg ler litt av det av og til, tosk er egentlig en av de teiteste ordene jeg veit om^^

Skrevet

Grunnen til at jeg spør er at når vi diskuterer (og ja vi er LIKE STA), så er det "alltid" han som sier det som er rett og vil ikke høre på mine meninger! Jeg blir frustrert og lei meg og har noen ganger sagt "dust"!

Og han mener det er så dålig gjort!!! Jeg synes ikke det! Jeg blir FRUSTRERT fordi han ikke vil forstå/sette seg inn i min situasjon, og avslutter det hele med "dust", og slår strek over diskusjonen, for det nytter ikke diskutere med ham!!!

Er det så dårlig av meg å si dust??

Skrevet

LOL, tror jeg hadde flira godt om sambo hadde kalt meg tosk under en krangel. Da tror jeg faktisk krangelen hadde vaert over paa et sekund:)

helt genialt:)

Men over til saken, vi kaller hverandre ingenting, annet enn fornavn, og det er et tegn paa at vi er forbanna, for til daglig er det elskling!

Skrevet

Er du helt løk eller? Du er bare så teit.. dust..

Neida, det sier jeg bare på tull til han og alle andre, når jeg ikke har annet svar..

Krangle gjør vi sjelden, men diskuterer ganske heftig til tider. Da pleier jeg å si : Jamen, herregud ****, det finnes da mer her i huset enn pc og kjøkken..

Han pleier bare å "brumme".. Får ikke ut noe kallenavn..hehe

Skrevet

her kaller vi hverandre for drittfitte, mannejævel osv til daglig, med smil om munnen, (Altså på spøk, og aldri så unga hører det. )

så det verste jeg har kallt han mens jeg krangla med han er vel drittsekk. Han er for snill og godt oppdratt til å gjøre det samme:P

Skrevet

krangler sjeldent da vi har huset fult av barn,hehe..

men kan nå bli en diskusjon i blant. kaller ikke hverandre noe da, det blir for fjortiss!

Skrevet

Ja.

Du taper jo hele diskusjonen på å gjøre det også, ikke fordi du gir deg, men fordi i det øyeblikket man "går løs" på den man diskuterer med, istede for å holde seg til saken så har man tapt.

Kunne aldri falt meg inn å kalle mannen min for en dust, jeg ville aldri vært sammens med en dust.

Å hva sier det om meg, om jeg hadde syntes det var greit å kalle mannen min for dust. Det er jo skrekkelig umodent.

Skrevet

Jeg synes man skal holde seg for god til å kalle hverandre stygge ting når man krangler, men det synes ikke min mann. Han kaller meg både bitch og kreftsvulst...hyggelig...

Skrevet

Han kaller meg hore, nek,syk i hode, dummeste han har møtt, ta livet av deg så gjør du meg en tjeneste, fittekjærring, ingen liker deg, flytt så slipper jeg trynet ditt osv, jeg sier ting jeg også som idiot, hater deg, ærs men aldri så ille ting som han.

Skrevet

Oki, da¨må jeg sidere er "snille" med hverandre. Vi har et supert forhold og pespekterer hverandre alltid men når vi krangler sier vi fryktelige ting til hverandre som fitte, hore, drittsekk, jævel, rævpuler, satan, stygge jævel, jævla idiot, dust, ekling osv:D Alltid like glad i hverandre etterpå!! Ingen som kjenner oss fra utsiden ville trodd dette om oss. Vi har vært sammen fra vi var ganske unge så det er vel sånn det alltid har vært.

Skrevet

Kreftsvulst, såpass ja.... Kunne tålt mye men akkurat den var for drøy!

Skrevet

Vi har egentlig bare hatt èn skikkelig krangel, og det var mer meg som raste enn noen tosidig krangel. Tror det verste jeg sa var at jeg hatet ham og at han var en taper av en patetisk drittsekk (der og da mente jeg det)

Han har aldri kalt meg noe.. bedt meg holde kjeft en gang.. that's it

Skrevet

Vi kaller aldri hverandre noe. Så lavt synker vi aldri faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...