ønske ønske Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 vil være så snille og fortelle om den i tilfelle?
trebarnsmamma? Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Jeg hadde med barn nummer en, var et par dager etter eggløsning, kom litt rosa blod og litt blankt slim på papiret, det var alt
GoodFeeling Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 jeg fikk litt helt rødt og klart blod på papiret cirka 10 dager etter eggløsningen..... Jeg er nå 21 dager over ikm , venter på tester i posten Jeg håper og tror at dette var en festeblødning jeg har hadt:)
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Hei, Jeg hadde litt lyserosa på papiret i dag tidlig.6dpo.Håper det var en såkaldt festeblødning:)Har egentlig mine tvil da men lever i håpet. lykke til:)
idamamma-00 Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Jeg hadde det med med jenta mi. Jeg var ca 4,5 uke på vei. Litt friskt blod på papiret og et par dråper i do, deretter litt brun utflod resten av dagen og kanskje litt dagen etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå