numerouno Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det i Bergens området? har vært innom nesten alle apotek, og barnas hus, men ingen som har det. skal visst være det beste innlegget, så kan noen hjelpe meg?
mini nr to på vei Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Kan skrive under på at det er det beste!! brukte de sist jeg ammet, og husker at de ikke var så lett å få tak i..(bor i bergen) Nå er det jo en stund siden jeg kjøpte sist da, men Apotek1 på åsane senter... HÅPER de er å få tak i, for snart kommer jeg til å trenge de igjen!
numerouno Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2009 takk for svar, men der har jeg vært og de hadde ikke...
Krepsen :) Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 I tilfelle du ikke finner et apotek som har de inne, kan de også kjøpes her: http://www.apotekhjem.no/Nettbutikk/display.aspx?menuid=6&prodid=16415
Snart gutteklubb Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 Så disse på Apotek 1 på Lagunen i dag!
Krepsen :) Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 Jeg var innom på apotek1 på Åsane senter i dag, de hadde fått tak i et parti chicco ammeinnlegg og har de for tiden inne, men kunne ikke si noe om hvor lenge de ville vare. Løp og kjøp!!!
BAcer vil ha flere :) Skrevet 23. januar 2009 #7 Skrevet 23. januar 2009 Chicco skal visst begynne med noe nye greier inni ammeinnleggene, som Norge selvfølgelig er skeptiske til. Så apotekene kommer ikke til å ta den nye typen inn, bare selge ut den gamle. Så jeg anbefaler å hamstre om dere liker chicco! Det har jeg gjort. Bestillte på nettsiden som viser lenger oppe her, fant ikke i noen andre apoteker her jeg bor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå