Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 http://www.klikk.no/foreldre/gravid/article403173.ece Tenk på alt som forsvinner ut i rørene rundtomkring!!! Av medisiner, hormoner etc som folk putter i kroppen og tisser ut igjen. Ikke snakk om at de klarer å rense bort alt dette!!!
Superlis Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Skikkelig skremmende:( Tenk hvis vi alle kunne bli bare litt mer bevisst, litt flinkere, alt hjelper på.....men jeg er også sikker på at det er fryktelig mye som blir tatt opp i næringskjeden,huff...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2009 Godt å se det er flere som tenker dette! Og jeg er helt sikker på at vi alle kan bli flinkere. Men myndighetene er jammen ikke bra nok på dette temaet synes jeg. Det burde vært mer informasjon og veiledning. Jeg er mest bekymret for generasjonene som kommer etter oss. Vi har jo lagt mye til rette for dem, men jammen har vi gjort mye som vil få følger også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå