Gå til innhold

Skremmende synes jeg...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skikkelig skremmende:( Tenk hvis vi alle kunne bli bare litt mer bevisst, litt flinkere, alt hjelper på.....men jeg er også sikker på at det er fryktelig mye som blir tatt opp i næringskjeden,huff...

Skrevet

Godt å se det er flere som tenker dette!

Og jeg er helt sikker på at vi alle kan bli flinkere. Men myndighetene er jammen ikke bra nok på dette temaet synes jeg. Det burde vært mer informasjon og veiledning.

Jeg er mest bekymret for generasjonene som kommer etter oss. Vi har jo lagt mye til rette for dem, men jammen har vi gjort mye som vil få følger også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...