LapScouse Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 http://www.ba.no/nyheter/article4067455.ece Jeg tenker sånn på både mor og barn. Hun er 27 år, det kunne vært hvemsomhelst av oss. Vet de er fantastisk flinke på Haukeland, og håper mor ikke er for alvorlig skadd. Sitter med tårer i øynene, og håper på det beste.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Så tragisk! Håper det går bra med mor og barn ja. Men for en idiot som fyllekjører med en høygravid dame i bilen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Å hjelpes, heldigvis var det ikke min mann som kjørte lastebilen, han er på vei hjem derfra nå.
pinglo Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Det står ingen steder at sjåføren er beruset, MEN de mistenker promille. Dama var gravid, mulig han var stresset og hun hadde rier.. Full fart til Haukeland. Så ikke "kapp hånden" av føreren, før det blir bevist at han har promille. Håper alt står bra til med alle 3.
Leamamma Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Unnskyld med attpåklatten :-) Men om man som høygravid setter seg inn i en bil med en som har drukket bak rattet så er man like idiot selv eller? Her må jeg si at den gravide har like stort ansvar med minsre hun er tvunget og bundet fast i bilen. Håper det går bra med alle sammen!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 Ja det er jeg enig i. Fryktelig dumt å fyllekjøre eller sitte på. Når politiet går ut til media og informerer om at det er mistanke om promillekjøring og at det er en gammel kjenning av politiet, da er det rimelig sikkert at fyren ikke var edru. Uansett, dette var ikke en diskusjon om hvem som var mest dum. Håper det går bra med mor og barn!
........... Skrevet 21. januar 2009 #7 Skrevet 21. januar 2009 Tro om det er kommet mer fram i denne saken...jeg velger å tro at mannen ikke var ruset men stresset av at fødselen var i gang.... Håper det er sånn,og håper det går bra med mor og barn. Litt av en hard måte å møte verden på,stakkars liten!
Gjest Skrevet 22. januar 2009 #8 Skrevet 22. januar 2009 Jeg "tipper" at barnet ble tatt med ks pga ulykken/mors tilstand evt barnets tilstand i magen. Håper ikke det fikk skader! Har jo hørt om ulykker før hvor barnet har blitt født med skader.... Får nok flere etterfølger den ulykken der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå