Gå til innhold

Kjøpt litt babyklær idag :) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var egentlig på tokt for å finne litt lange topper og gensere som kan brukes til denne voksende magen... Og jammen kom jeg ikke over litt salg på babyklær også!! Ikke lett å dy seg når man ser små nusselige klær til 10-30kr. H&M, Cubus og Kappahl.

Familie sier at vi ikke må kjøpe så mye fordi vi kommer til å få en del, men ingen skal få ta fra meg lykken av å shoppe klær til snuppa vår :) Det er jo bare så moro!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der har du akkurat meg å ;) Masse søte klær!

Skrevet

Jeg også har handlet litt går,2000 kr på h&m handla da til gutten min og den lille i magen,skulle vel egentlig også se etter klær til meg spesielt bukser,for det har jeg snart ikke,alle begynner og bli vonde,trykker så når jeg sitter,men glemte helt bort og se på det:D

Og jeg er veldig nøyen,og liker og kjøpe klærne selv,så jeg sier heller at jeg har det og vi ønker oss,tepper,sengetøy,håndkler,babyleker, babyalbum til bilder og andre nyttige ting selv om jeg ikke klarer la vær og kjøpe noe av det selv.det er jo så gøy,fikk endelig litt følelse av at vi venter en baby og prøve og glemme at jeg var dårlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...