Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Dæven jeg savner henne... Kvass og ufyselig som hun var til tider, var jeg stort sett alltid enig med henne... Forsvant hun etter hun ble outet som en annen bruker eller?
TrustNoOne (but Me) Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Der sa du noe....savner både henne og Bærkorg Måkeskrik.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Flere brukere har visstnok blitt slettet siste tiden, kanskje de gikk med i dragsuget? Eller kanskje de har tatt DiBpause. Uansett var de temmelige festlige innimellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå