Gå til innhold

flere som får kjempelett hull i Janus-ullet?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare i dag vært å byttet inn to sett med janus-ull til datteren på 6. Holder på å bli gaaaal. Tror dette er 2. gang jeg bytter inn Janus-ull. Vi har stilongs-ull, Joha, Devoll, Peanutt, H&m og annet ull som vi ikke har problemer med.......

Er Janus bare dritt????Eller er jeg veeeldig uheldig????

Andre med samme erfaring????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt regnbue ull til poden, og det settet jeg kjøpte ifjor "ga seg" da det fikk 3-4 ganger i vanlig vask/vaskepulver + trommel... Men elles har det vært ok?? Fjorårets bukse er litt tynn nå, men ifjor hadde jeg ikke så mange ullplagg, så da ble det ofte med i den vanlige vasken...

Skrevet

Det får vi også, og det er utrolig irriterende! Samtlige av min eldstes tøy er det hull, sånne små. Og tøyet er ikke brukt så altfor mye heller! Har faktisk sydd endel av de, men det blir jo stygt...

Fjorårets tøy synes jeg var spesielt dårlig... Det er prinsesseull, de med blonder vi har.

Skrevet

Bruker du milo? Jeg fikk hull i alt ulltøyet, før dumme meg fant ut at jeg må jo bruke vaskemiddel på ull. Så etter det har det holdt seg helt.

Skrevet

Ja, det gjør vi også. Selvom jeg kun vasket på ullprogram og med ullvaksemiddel. har derfor sluttet helt å kjøpe dette.

Skrevet

Jeg bruker bestandig Milo, og vi bruker BARE ull på vinteren. Jeg er veldig nøye når det kommer til ulla med tanke på at er er ganske dyrt.

Janus ullet som jeg har kjøpt var prinsesseullet med blonder på.

Blir ikke mere Janus på meg nå.....

Det som er så synd er at det er jo så mange fine modeller....

Skrevet

Har nesten bare Janus her i huset og ikke noen hull. Bruker det omtrent hver dag.

Jeg elsker Janus.

Skrevet

Har hatt mye janus ull til ungene. Noe har blitt fort hullete, men andre plagg har holdt seg like godt selv om de er mye brukt av to gutter og blitt ofte vasket. Sånn jevnt over har det vært bra, så mulig du har vært litt uheldig.

Har forresten noe by-torinn ull og noe spar-kjøp ull som det er likt med. Noen plagg har tålt mye, mens andre har blitt hullete. Mulig det har noe med måten ulltøyet blir laget på, det er jo på en måte strikket så mulig at det kanskje glipper en maske innimellom og at det derfor lett blir hull på de stedene?? Ikke vet jeg...

Ullen fra Cubus har det aldri blitt hull på.

Skrevet

Vi og har mye Janus ull og noe har småen brukt VELDIG mye i 1 år uten at det er ødelagt. Men noe som snuppa kun har hatt i 4 mnd er det blitt små hull i, så eg tror det er litt tilfeldig. Men hennes blir jo mer vasket pga basjeflekker. Bruker som oftest alltid milo, med unntak av når eg nettopp har hatt en maskin med ull og hun har basjeflekker som ikke kan ligge.....

Bruker så godt som bare Janus både store og små her:)

Skrevet

Når du sier det, så har jeg også merket at det har kommet hull i den ene trøya til guttungen.

Jeg har ikke sett så nøye på de andre trøyene, for jeg har bare tenkt at han sikkert har hengt seg opp i ett eller annet. Men kanskje det er en svakhet ja.

Skal jammen sjekke de andre trøyene og buksene også......

Skrevet

Jeg har vært kjempe fornøyd med Janus ! 0 hull ...

Bruker Milo og ikke trommel

Skrevet

Husk at, tøyet IKKE må i tørketrummel!! Der dumma jeg meg ut i fjor..:((

Men, når det er sagt, yngste min, har en del Janus tøy, og trøyene har holdt seg bra, men de Princess-strømpebuksene tåler ingenting... Ble høl i den ene, allerede FØR hun fikk brukt den!! (kanskje jeg skal klage på den??)

;(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...