Gå til innhold
Det blir noen minutter nedetid og ustabilitet i perioden 11:30-11:45

Bare meg som har vært syk??


Gjest

Anbefalte innlegg

I løpet av mine 24 uker som gravid har jeg hatt masse plager.

Uka før jul starta det hele.

Først:

- skikkelig urinveisinfeksjon

- omgangssyken

- forkjøla med feber

 

- (og bekkenplager da, som jeg er sykemeldt fra)....

 

Flere som har vært uheldige den siste tiden???

 

Nå er jeg så utrolig dritt lei av å være syk. Har så utrolig dårlig samvittighet for den lille beboren min. Stakkars.

 

Flere som har vært mye syke???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde omgangssyken rett før jul... det var ikke deilig, ellers har jeg heldigvis holdt meg frisk, jeg har jo hørt at immun forsvaret vårt er bedre når vi er gravide hmm..skikkelig uheldig du da ?!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våknet med mye kynnere og ubehag nederst i magen forrige lørdag. Kontaktet føden som ønsket at jeg kom på en sjekk (var da 24 uker). Alt var fint bortsett fra at jeg hadde urinveisinfeksjon som jeg fikk antibiotika for..

 

Så på veien hjem på kvelden merket jeg at jeg begynte å bli sår i halsen og øynene. Dette bare forverret seg, og nå har jeg hatt skikkelig influensa i 1 uke, men begynner å bli litt bedre nå.

 

I tillegg har jeg bekkenløsning og problemer med å sove om natten, så jeg føler ikke jeg er helt topp om dagen jeg heller... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt en runde med skikkelig urinveisinfeksjon og influensa, og er ellers delvis sykemeldt for bekkenplager og blodtykk som er litt for høyt. En influensarunde eller noe annet i løpet av vinteren er helt normalt for meg, men det andre kunne jeg godt klart meg uten, ja. Håper mest på at blodtrykket stabiliserer seg nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...