*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Har tatt min siste røyk i dag.. Forhåpentligvis, men nå er jeg såååå røyksyk at jeg tror jeg går på veggen snart. 4 timer uten røyk nå... Vet det ikke er lenge egentlig. Men er sinnsykt røyksyk nå. Jeg vil klare det denne gangen...
~Roskva~ Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Oioioi, så flink du er :-) Drikk et glass vann når røyksuget tar deg... eller spis noen nøtter (det er bra for deg). Lykke til!! Oppmuntrende klapp på skuldra fra meg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå