Holly❄️ Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Grøss.... grøss.... grøss.... Hvis det er et tilfelle av hodelus på et barn i bhg, som nå har hatt det i ca 4 dager... hvor lang tid tar det før event flere barn får hodelus? Nå har jeg faktisk klippet sommersveis på gutten vår, i frykt for smitte.. har lest at de med kort hår ikke blir smittet like lett, siden lusa ikke klarer og sette seg fast i håret... Æsj.... Jeg spyr bare ved tanken..... Klarer virkelig ikke å tenke på at det skal bli et lusehus her!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 He he min store skrekk også, men du må ha direkte kontakt, lue,børste, hår mot hår....puterom burde vært forbudt spør du meg...grøsssss. Men nå var det lus i vår bhg. opptil flere ganger i høst. Men bank i bordet Knerten fikk det ikke.....heldigvis:-)
3 nydelige jenter <3 Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Lusa kan sitte i 6 måneder uten at man merker det.... Ikke før blir de så mange at man lett legger merke til de eller at det begynner å klø noe særlig... Så i teorien så kan dere også hatt lus i ukesvis.. Her grer vi hver søndag! Tilbake til etterkrigstiden :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå