Gå til innhold

Auch!! Noen som har opplevd lignende??

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen mnd siden fikk jeg skikkelig infulensa.. da dette ikke hadde gitt seg etter 5 (!!!!!) uker gikk jeg til legen.. hadde bihulebetennelse og full pakke. (har kronisk bihulebetennelse) i forbindelse med dette begynte jeg å få vondt i det ene håndleddet og og begge albuene.. legen sa at smertene sikkert kom pga bihulebetennelsen, det var vanelig.. Men siden mamma, mormor og onkelen min har leddgikt skulle jeg komme tilbake senere for å ta revmatiske prøver..

Jeg ble omsider frisk igjen og smertene forsvant Slo meg da til ro med at det var fordi jeg var syk.. etter 4 uker kom det en ny bihuleb. og smertene kom tilbake.. pinte meg gjennom ennå en penicillin kur, for smertene i håndleddet er jævelg. det er rett å slett ubrukelig.. vondt å kle på seg, løfte/åpne lommeboka, handle i butikken osv..

Nå er det en mnd siden jeg ble frisk igjen og ikke fått fler bihuleb. *bank i bordet*

men når snøen kom - kom smertene.. og faen så vondt..

Den kulen man har på håndleddet er blitt større.. siden jeg har litt fett på kroppen hverken syntes eller kjennes den sånn super godt, men det gjør den nå. jeg er ofte rød på to av knoklene oppå hånda, håndleddet blir ofte stivt så jeg ikke får bøyd så mye på det, blodårene blir til tider større og står litt ut.. (om du skjønner hva jeg mener) ser jeg i håndflata og bøyer hånda bakover (og det går ikke så langt før det gjør vondt) så begynner det å prikke i fingrene.. og det er så vidt jeg klarer vri håndleddet så jeg får sett i håndflata mi. det gjør isåfall vondt. Verker litt oppover i armene..

Jeg skal til legen om noen uker (og før om dette ikke gir seg innen da) både pga bihulene og ta prøver..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...