FødtMedEnPilleiPanna Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 har laget noe på photoshop, som skal publiseres på nettet. men hvordan gjør jeg det da? hvordan lagrer jeg det fra photoshop og over i et annet program slik at det blir et eget bilde? noen som skjønner hva jeg mener?
FødtMedEnPilleiPanna Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 21. januar 2009 eller bare så d kan sendes som ett samlet bilde til en på msn? holder på å bli sprø, sittet litt for lenge dette nå.
line_n & sara Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 er bildet stort, kan du isteden for å velge "save as" legre den gjennom "save for web" da blir det en gif, isteden for jpg. kvaliteten blir litt værre, men tilgjengjeld er fila mindre! (save as og save for web er i samme fane!)
FødtMedEnPilleiPanna Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2009 Ja! Tusen takk! Eller jeg tror det var det jeg lurte på, hehe, må prøve her å se.. Er ikke helt kjent med programmet, så det er jo så sinnsykt mye å sette seg inn i. Mange takk for tips
line_n & sara Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 ja, det er alltid noe å lære der inne! og ingen bruker photoshop likt! for alt kan gjøres på forskjellige måter!! feks, når du lagrer et bilde som jpg - dvs "save as" kan du stille inn kvaliteten helt i slutten av lagringsprossesen, slik at fila blir mindre. dette er en måte å gjøre det på, dersom gifen ikke blir så fin!
FødtMedEnPilleiPanna Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2009 ok, kjekt å vite prøvde d ut nå, og det var akkurat sånn jeg mente ser bildet i den lille logoen der jeg lagret den, men når jeg dobbeltklikker på den kommer det ikke opp. bare et rødt lite kryss i stedet for. hva har jeg gjort feil?
line_n & sara Skrevet 21. januar 2009 #8 Skrevet 21. januar 2009 tja, vanskelig å vite..dukker fila opp dersom du åpner den i photoshop? skulle jo tro at alle maskiner leste gif filer i et bildefremvisningsprogram..kanskje maskinen din ikke gjør det, og krever at giffen åpnes i et program som kan lese den, feks photoshop..?
FødtMedEnPilleiPanna Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 21. januar 2009 Jeg fikk det til nå Måtte bare fikle litt! Nå var du snill som gadd å hjelpe! Takk takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå