Gå til innhold

endelig :=)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har testet positivt for en stund siden, men endelig i dag fikk vi bekreftelse på at alt er normalt!

 

Dette er et resultat av assistert befruktning og to og et halvt års prøving. Pga skillevegg i livmoren vr sjangsen for at egget hadde festet seg rett ca 50 prosent. I dag var vi på UL og fikk se et bankende hjerte og en strek på 9 mm... Fantastisk!

 

Er 7 uker i morgen og legen sa at nå kan dere puste ut og være glad for sjangsen for at det skal gå bra er svært stor!

 

Så nå tørr jeg endelig skrive litt her inne, har ikke turt før for ikke å jinxe d ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse!!

 

Så gøy og få se et lite bankende hjerte:) husker selv d var stas med førstemann:)

 

Masse lykke til, så "prates" vi vel her inne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...