h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 og evt hvor i landet holder dere til. tror nemmelig det er stor forskjell på når barna begynner med ting, og hvor de bor. gutten min begynte på barneidrett da han var 4 år, det var pga at det vr et tilbud for det.....dette var i Hobøl kommune. jenta var også med, men hun var 6 år. Nå er ikke gutten med på noe, fordi det ikke fins så mange tilbud for barn under skolealderen her vi bor i sør-trøndelag. alt er lissom fra 7 år, men heldigvis i vår grend har de satt ned grensa til 6 år, pga mangel på unger..... da blir det nok både fotball, barneidrett og breakdanse.... det er hans ønsker....og mye kjøring på meg. jenta er 7 år, og er med på fotball, barneidrett og barnekor.
lÅktiHaUDe Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Jenta vår på ni er med på sportsdans (pardans) og dyreklubben.. To dager i uka er egentlig nok synes jeg, for jeg merker at leksene blir mer krevende etterhvert som årene går. Jo hun spiller også litt gitar med ei eldre dame i gata her men det er jo ikke akkurat noe fast sånn sett.. Hun på 5 begynte på barnedans da hun var 4 men hadde en pause dette halv året. Nå vil hun begynne igjen og det er greit. Hun skal også begynne i dyreklubben men det er bare annahver uke Så da synes jeg det er nok for ei på 5 år..
NoDoubt Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Vi bor i en liten by. Eldste begynte på "foreldre og barn turn" da hun var 2 år. Når lillesøster lærte å gå så begynte hun og. De går fortsatt på turn men på forskjellige parti.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Eldste begynte på fotball da han var 6 år, førsteklassing, men måtte slutte etter kort tid pga astma. Han begynte også på speider da han gikk i første klasse, men han ville ikke det heller så lenge. Ungene har gått på skikarusell fra de var 2,5 år. Her er det barneturn fra ungene er 3-4 år, men det har jeg aldri tatt med ungene på.
ana baroma Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Eldste startet med snekkerklubben (annenhver uke) da han begynte i 1. klasse. Før det var han med på barneidrett et års tid tror jeg. Lite fast aktivitet før skolen altså. Så ble det håndballen da han begynte i 2. klasse og speidern i 3. klasse. Men håndballen er ikke hele året, da. Synes det holder nå Så får vi se hvordan det går, men han elser de tingene han driver med, og trenger mosjonen - så vi støtter opp så godt vi kan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå