snull Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Vogna er svart og tilbehør som tykt fottrekk og regntrekk har vi også. Tenkte å selge den med Ticket to heaven vinterpose(turkis). Hvor mye kan jeg selge denne for mener dere ?
LegallyBlond Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Hva kostet den ny da, totalt med alt utstyr? Og i hvilken stand er den? Om den er i perfekt stand og ikke brukt så lenge ville jeg slått av rundt 2000 kr på ny pris i første omgang.
snull Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2009 Alt til sammen kostet nytt ca 7500 ,- Så 5500,- kan jeg da prøve meg på ? )
LegallyBlond Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Ja, det ville jeg forsøkt meg på. Du kan jo også forsøke deg på 6000 kr, og så evt la dem prute litt. Men er ikke sikkert du får solgt den da, man vil jo ofte spare litt på å kjøpe brukt. Men det var ikke så mange cangaroo-vogner på finn sist jeg sjekket (en liten stund siden nå), så godt mulig du får solgt den greit for 5500. Blir den stående lenge uten respons så kan du jo heller gå litt ned i pris.
snull Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2009 Det var sånn man skulle skrive det ja...Cangaroo ;o)))) Takk for svar...skal se om den ikke ligger der i løpet av helga. Må vel få tatt noen bilder først.
LegallyBlond Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 Bilder er bra =) Og har du kvittering så skriv det i annonsen, det gjør også at vogna er lettere å selge! Lykke til med salg!
snull Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2009 Jepp, den tror jeg faktisk at jeg har tatt vare på ) Takk for god hjelp !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå