Gå til innhold

Farger...

h@ppy elsker høstfargene :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke farger liker du for tiden?

Hos meg går det i blått, brunt og litt dypere rød:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alt lissom... vist du nå i morgen f. eks skal kjøpe deg en ny ting, uansett hva.... hvilken farge hadde du mest sannsynlig havnet på da?

Skrevet

Veldig glad i blåttoner, brun- og grønnfarger. Må være varme, gjerne gyldne farger hvis du skjønner hva jeg mener.

Har et par solide feilkjøp hengende i skapet, bla en knallgul topp som gjør ansiktsfargen min så grell at det er skremmende :-/

Skrevet

Min absolutte favoritt er rødt.. Når det gjelder klær ville jeg valgt noe i rødt, sort eller kanskje brunt.. I huset har jeg akkurat pusset opp stua og den er hvit, med en kaffebrun vegg og har røde innslag som i gardiner, puter osv..

Skrevet

Her går det i rødt,lilla,sort eller brunt hele året faktisk:)

Skrevet

Den siste genseren jeg kjøpte meg var lilla, den liker jeg veldig godt. Spørs litt hva det er også når det gjelder farger, er ikke sikker på om jeg ville hatt en lilla sofa liksom.

Skrevet

Jeg er sykt glad i rødt! Fikk kjøkkenutstyr i rødt til jul. I går kjøpte jeg to røde lysestaker og ei rød eske pluss en rød bh :-)

Tror det kan ha noe med at jeg har mangel på energi :-P

Skrevet

Hvis jeg kjøper klær blir det ofte brunt, grått og svart. Hvis jeg kjøper ting til huset er jeg ofte på jakt etter røde og hvite ting:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...