h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Hvilke farger liker du for tiden? Hos meg går det i blått, brunt og litt dypere rød:))
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2009 alt lissom... vist du nå i morgen f. eks skal kjøpe deg en ny ting, uansett hva.... hvilken farge hadde du mest sannsynlig havnet på da?
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Veldig glad i blåttoner, brun- og grønnfarger. Må være varme, gjerne gyldne farger hvis du skjønner hva jeg mener. Har et par solide feilkjøp hengende i skapet, bla en knallgul topp som gjør ansiktsfargen min så grell at det er skremmende :-/
lÅktiHaUDe Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Min absolutte favoritt er rødt.. Når det gjelder klær ville jeg valgt noe i rødt, sort eller kanskje brunt.. I huset har jeg akkurat pusset opp stua og den er hvit, med en kaffebrun vegg og har røde innslag som i gardiner, puter osv..
Odetta Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 Her går det i rødt,lilla,sort eller brunt hele året faktisk:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 22. januar 2009 #7 Skrevet 22. januar 2009 Den siste genseren jeg kjøpte meg var lilla, den liker jeg veldig godt. Spørs litt hva det er også når det gjelder farger, er ikke sikker på om jeg ville hatt en lilla sofa liksom.
Gjest Skrevet 22. januar 2009 #8 Skrevet 22. januar 2009 Jeg er sykt glad i rødt! Fikk kjøkkenutstyr i rødt til jul. I går kjøpte jeg to røde lysestaker og ei rød eske pluss en rød bh :-) Tror det kan ha noe med at jeg har mangel på energi :-P
alvis Skrevet 22. januar 2009 #9 Skrevet 22. januar 2009 Hvis jeg kjøper klær blir det ofte brunt, grått og svart. Hvis jeg kjøper ting til huset er jeg ofte på jakt etter røde og hvite ting:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå