Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Tenkte jeg skulle servere spekemat til dåpen. Men, jeg skal ha gjester hele helgen og trenger å gjøre unna mest mulig før søndagen. Kan jeg gjøre klart spekematen (legge den opp)- uten pynt på fredagen hvis jeg setter fatene i kjøleskapet med folie over? Også bake verdens beste/Kvæfjordkake, kan jeg bake den på lørdagen? Tar gjerne i mot tips til hva jegg kan servere ved siden av spekematen:-) Tenkte jeg skulle ha potetsalat, salat, lun potetsalat, rømme, eggerøre, brød/loff/flatbrød,spekeskinke/melon, asparges m/spekesk. og parmesan. Kaker; Bestilt dåpskake-marsipankake Kvæfjordkake Kransekake ostekake sjokoladekake-uten melk vi blir ca.18 stk
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Så lenge du har pakket fatene godt inn og ikke legger på pynten før på søndagen kan du godt ordne det klart på fredagen. Kaken kan du bake dagen før. Syns det hørse fint ut det du har til tilbehør. men om det er noen som ikke liker det kan det være greit med noen kalde eller varme kyllinglår i tilegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå