3rOK Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Dattera vår fikk dette av besteforeldrene sine i går kveld. Hun er 5 år. Hun er jo helt hekta. Enda hun aldri har brukt det før, så skjønner hun mer enn meg.... Skal si de tar det fort disse små!!
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Her har vi to. Yngste er bare 15mnd. Helt utrolig at hun får det til Ble hekta jeg å. Skulle bare prøve for å se hva det var. Plutselig var halve natten borte :/ *ops*
3rOK Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2009 HÆ - får den minste det til???? Vi lot være å kjøpe til lillebror på 2,9år. Tenkte at han var for liten. Dessuten ville ikke han skjønne at man må være forsiktig med disse, så han får heller få når han skjønner litt mer av det å ta ansvar for tingene sine. Merker man fort kan bli hekta sjøl også ja!
erteposen + 4 Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Får nesten dårlig samvittighet siden jeg nekter å kjøpe ds til gutta mine:) De spiller dataspill, og gjerne mot hverandre, men jeg synes det blir så asosialt. Må vel gi etter. Skolegutten min vil ikke ha lenger da...han vil ha egen maskin.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Jepp, vår 6 1/2 åring digger det,han fikk til jul og favorittspillet er Guitar Hero:-) Knerten på snart 3 får låne den av og til, men da for å tegne på skjermen:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå