Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var på do på jobb i dag kom det blod da jeg tørket meg. Første gangen var det lysrosa og andre gang var det rødt. Har ikke blødd noe mer. Jeg er 4+3 og helt i begynnelsen av svangerskapet, men ble nervøs og ringte legevakten. Han jeg snakket med sa at det ikke trengte å være noe galt. Jeg fikk beskjed om å ta det helt med ro, og skal ringe legesenteret jeg hører til i morgen, sånn at jeg får komme til fastlegen min. Han sa jeg skulle ringe dersom det økte i mengden, eller om jeg fikk vondt i magen. Eller om jeg bare ville snakke med noen.

Har lest at det kan blø litt i begynnelsen. Men blir selvfølgelig litt nervøs.

Noen andre som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kanskje ikke den rette her til å svare på dettte. jeg mistet i uke 12 en gang.men har fått baby etterpå dette :)

men da blødde det i ett kan du si. d fossa om jeg skal si d så direkte ekkelt.

en venninne av meg blødde en dag i svangerskapet ( en gang i 1.trimester) ingenting var galt og hun fikk en herlig baby :)

og har hørt om en del andre også som har blødd litt og alt er bra med baby.

og siden du ikke har blødd mer, så er det håp om det beste :)

lykke til hvertfall.

Skrevet

Takk. Ei jeg kjenner mistet og hun blødde mye. Så jeg håper at det ikke er noe galt med den lille i magen og at det skal gå bra. Vet mer i morgen da jeg har vært hos legen.

Skrevet

Høres ut som festningsblødning. Jeg hadde det da jeg var 4 uker og 5 dager på vei. Det var bare litt friskt blod, også litt brunt blod etterpå. Har også mistet 2 ganger, da kommer det mye blod.

Skrevet

Kom ikke så mye, bare da jeg tørket meg, og har ikke blødd siden. Legen ville sende meg til tidlig ultralyd for sikkerhets skyld, så jeg skal det til uka, eller uka etter der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...