mini nr to på vei Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 La meg kl 22 igår.. forferdelig sliten og rar i kroppen. Sovnet ganske kjapt, men kl 23 våknet jeg av vondt i magen... sovnet igjen og våknet vel ca hver halve time hele natten gjennom. En laang vond natt..og mannen min sier jeg har laget lyder og vridd meg i smerte mens jeg sov.. I hele dag har magen vært veldig øm og stram,og noen kynere har vært smertefulle! Er kvalm, svimmel og svetter og fryser om hverandre...Jeg er i uke 37.. andre som har/hatt det slik uten at det ble fødsel innen noen dager? syns det er litt tidlig å føde nå...
Venter nr3 er 22 år Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 det er ikke for tidlig å føde nå om det skulle skje noe... jeg fødte i uke 36+4 forrige gang,gikk helt fint det:) Men nskjønner jo hva du mener... men som sagt...skjer det noe,så er det ikke farlig
mammaen til 2+1 Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 kommer de regelmessig da? Detkan jo være modnings/åpningsrier... De oppleves jo forskjellig fra person til person.. noen syns ikke rier er så himla vonde før på slutten. Hvis du er i tvil så ring føden.. da får du helt sikkert komme på kontroll.. =)
mini nr to på vei Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2009 kommer ikke akkurat regelmessig.. og varigheten varierer også... Tror ikke jeg kommer til å ringe føden med det første. Lillegutt i magen sparker godt mellom kynnerne, så tror han har det bra hvertfall
lchristin-nydelig tulle Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 hei har akkurat gått gjennom det samme. vonde kynnere,kvalme,fryser og skjelver som bare det. ikke noe gøy. rolig nå, men kroppen er helt utslitt. magen er støl. nei,ssånn orker jeg ikke å gå ukesvis nei..jeg har termin 14 feb. når har du?
mini nr to på vei Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2009 termin 19. feb..så, litt etter deg kynnerne har roet seg bittelitt, og jeg er ikke såå svimmel.. men det er ubehagelig! Kommer til å bli noen lange uker dersom det skal holde på slik frem til termin ja..
minimee->Trym Skrevet 22. januar 2009 #7 Skrevet 22. januar 2009 Dette hørtes nå ut som kynnere. Sies at de kan være mye verre en riene! Ikke minst er de uregelmessige, magen strammer seg og de kan vare leeeenge! Hadde en natt med modningsrier. Ikke veldig behagelig det heller, men hos meg var det mest i ryggen. De var regelmessige og korte. Varte fra ca 23- 04 om natta så jeg måtte stå opp og bevege på meg før deg ga seg... Du burde kanskje ta en liten telefon til enten lege eller føden dersom det ikke gir seg snart? Bare for å sjekke det opp. Slitsomt å gå over tid med det her da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå